18 czerwca 2019

Cravin' that synergy

Hej,
Wtorek.

Egzamin zawodowy z dodatkowej kwalifikacji napisany. Jakie będą wyniki dowiem się dopiero pod koniec sierpnia, więc do tego czasu jeszcze trzy razy zdążę zapomnieć o tym teście. Może będzie czekać mnie miła niespodzianka, a przynajmniej na to liczę.

Później byłam ze znajomymi na rynku i w sumie to przegadaliśmy tak z kilka godzin, ale przynajmniej tym razem udało nam się w pełni spotkać i mieć do siebie czas.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i mogę iść spać, bo jestem naprawdę zmęczona tym dniem.
grafika flowers, rose, and pink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.