13 czerwca 2019

Is it because of our history?

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry.

Nawet pomimo burzy i ostrego deszczu. W sumie to nie musiałabym podlewać dynie i słoneczników, ale zrobiłam to zaraz z rana, a potem wprost przed samym deszczem. Myślę, że raczej im to nie zaszkodzi.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać, może tym razem położę się szybciej. Chyba że stwierdzę, że chcę zobaczyć jeden odcinek serialu. Ale jestem dosyć zmęczona.

Mam już kilka planów na jutro i liczę na to, że uda mi się je wykonać. Nawet jeśli pogoda nie będzie współpracować i nadal będzie około trzydziestu stopni, gdzie na piętrze odczuwa się to jeszcze bardziej.
grafika flowers, beach, and sea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.