23 czerwca 2019

I love it when you call me señorita

Hej,
Niedziela.

Dzień ojca.

Zawsze jakoś zaskakuje mnie to, że na dzień matki sklepy i media wręcz szaleją z prezentami i innymi podobnymi duperelami. Natomiast w dzień ojca panuje kompletna cisza, jakby tatowie nie byli istotni. A są, a przynajmniej ja doceniam swojego.

Ogólnie dzień spędziłam miło i dosyć szybko. Wieczorem byłam na dworze, poza tym jeszcze na działce i udało mi się zobaczyć odcinek serialu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. W końcu jutro znowu nowy dzień.
Grafika użytkownika Zahraa A. Aljaleel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.