15 czerwca 2019

When it feels so good, but it's bad for you

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był pracowity i gorący.

Czuję się jakbym zrobiła wszystko. Zarówno obiad jak i odkurzanie, mycie podłóg i ogólnie sprzątanie, tak że już mam tego na dziś wystarczająco. Pogoda wcale nie pomagała, bo praktycznie cały czas było mi gorąco. Już nic nie robiąc można się zmęczyć, a co dopiero gdy nie można sobie pozwolić na wolne.

Obecnie już umyłam włosy, nawet zdążyły mi one wyschnąć. Może jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu i pójdę spać. Może w końcu położę się trochę szybciej.
grafika ocean, beach, and paradise

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.