22 czerwca 2019

Tell me, are you down?

Hej,
Sobota.

Z wczorajszej imprezy wróciłam po czwartej, kiedy ptaki już śpiewały, a co jeszcze bardziej mnie zaskoczyło pomału robiło się jasno na dworze. Dawno nie szłam spać o takiej godzinie, a przy tym w czasie lata.

Było naprawdę dobrze, miałyśmy z koleżankami dużo czasu aby wszystko obgadać i po prostu trochę posiedzieć razem.

Obecnie już wszystko co musiałam zrobiłam, tak jak to zazwyczaj w soboty. Jestem już strasznie zmęczona, więc prawdopodobnie już tylko umyję się i pójdę spać. Może ostatecznie zobaczę jakiś odcinek serialu albo coś innego porobię, ale mam w planach wyspać się.
grafika goals and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.