27 czerwca 2019

Ooh, I should be running

Hej,
Czwartek.

Już za tydzień będą wyniki z matur. Mam nadzieję, że po pierwsze zdam je, a po drugiej bardzo dobrze je zdam. Nie powiem, trochę się boję, ale z drugiej strony odczuwam podsycenie, podekscytowanie.

Skończyłam trzeci sezon SKAM Italia.

Jest to włoska wersja norweskiego serialu. Tak jak pokochałam Noorę i Williama, tak samo Eleonorę i Edoarda. Sezony dotyczące tej postaci i w jednej i w drugiej odsłonie są dla mnie najlepsze i obecnie trudno by mi było wybrać lepszą spośród nich.

Za to jak przeglądałam Skamy z innych krajów, osobiście jakoś średnio mi tamte postacie przypadały do gustu. Ale nie wykluczam, że może kiedyś do powspominania sobie pierwowzoru zobaczę jakąś inną wersję.

Obecnie dopiero co się umyłam, poczekam trochę aż wyschną albo przynajmniej podeschną mi włosy i pójdę spać. Do tego czasu może jeszcze coś porobię.
grafika gif, eleonora sava, and skam italia
grafika gif, eleonora sava, and skam italia
grafika gif, eleonora sava, and skam italia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.