29 czerwca 2019

land in miami

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy gorący dzień spędziłam w sumie tak jak zazwyczaj mijają mi soboty. Głównie na sprzątaniu od samego rana, przeplecione zrobieniem obiadu i ostatecznie chwilą dla siebie i posiedzenia na podwórku. Tak to jeszcze tylko byłam podlać rośliny na działce i pozmywać naczynia. Dosyć nudny dzień, ale z drugiej strony taki realny, z rzeczywistego bytu.

Obecnie dopiero co się umyłam, a teraz mam zamiar skupić się na książce, bo jak ją zaczęłam, tak mnie wciągnęła i chcę więcej.
Grafika użytkownika Adriana Adriana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.