11 czerwca 2019

Show me where your love lies

Hej,
Wtorek.

Po wczorajszej trasie rowerowej, myślałam że dziś rano nie wstanę. A ku mojemu zdziwieniu nie boli mnie kompletnie nic. Oprócz ukąszeń komarów, ale to akurat inna sprawa.

Skończyłam pierwszy sezon Chernobyl.

Jest to miniserial HBO, ma tylko pięć godzinnych odcinków opowiadających prawdziwą historię. Kiedyś trochę popytałam starsze osoby o tę elektrownię, ale jakoś specjalnie nie skupiałam się na faktach ani też sama ich nie szukałam. Ta seria otworzyła mi oczy jak bardzo było to zdarzenie i nadal jest niebezpieczne. Obecnie czuję, że coś wiem o kwietniowych wydarzeniach 86' roku. I będę o tym pamiętać, a dodatkowo starać się dowiedzieć czegoś więcej.

Obecnie posprzątałam po tapetowaniu, trochę posiedziałam i może jeszcze przed pójściem spać zobaczę jakiś odcinek albo coś porobię. Jutro myślę wstać trochę wcześniej.
grafika flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.