25 czerwca 2019

But every touch is ooh-la-la-la

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był gorący, a mimo wszystko całkiem przyjemny.

W końcu zrobiłam trochę porządku w swoich rzeczach, choć ostatecznie czekam do wyników z matur, gdy będę mogła wyrzucić kartki z których powtarzałam. A przynajmniej taką mam nadzieję.

Większość popołudnia i wieczoru spędziłam na dworze, na działce. Uwielbiam oglądać rosnące dynie i słoneczniki.

Obecnie dopiero co się umyłam. jeszcze trochę posiedzę i pójdę spać, bo jutro nowy dzień i chciałabym wstać dosyć wcześnie. Dobrze, że to pojęcie względne.
grafika architecture

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.