17 czerwca 2019

Come on over, I need your company

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny, a zarazem pracowity. Chociaż nadal mam kilka rzeczy do zrobienia. Ale to nie zając, nie ucieknie.

Sporą część dzisiejszego dnia spędziłam na dworze, a to wszystko dlatego, że była naprawdę piękna pogoda i aż chciało się być na powietrzu. I tak zrobiłam obiad, przejrzałam rzeczy, które kiedyś przyniosłam z różnych uniwersytetów i zobaczyłam nowy odcinek Wielkich kłamstewek.

Obecnie pozostało mi umyć się, poczekać aż wyschną mi włosy i będę mogła iść spać. Dziś myślę położyć się trochę szybciej niż w ciągu ostatnich dni, bo jutro mam egzamin zawodowy z dodatkowej kwalifikacji, na którą chodziłam od czasu do czasu w piątki popołudnie i soboty. Liczę na to, że zadania będą przystępne i dam sobie radę.
grafika picnic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.