3 czerwca 2019

I see you're focused

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Naprawdę letni, upalny dzień. Patrząc na to jaka pogoda była tydzień temu, raczej nie jest to zdrowy skok temperatur. I można by się domyślać, że jak szybko przyszły gorące dni, tak szybko też odejdą. A w międzyczasie jeszcze przewinie się kilka burz.

A co dzisiaj? Z rana umyłam włosy, później zrobiłam obiad, zasadziłam dwie dynie i trzy słoneczniki. Liczę na to, że nic się im nie stanie i przeżyją do samego końca okresu roślinnego.

Obecnie dopiero co posprzątałam bałagan po remoncie. Teraz pozostało mi już tylko się umyć, może jeszcze uda mi się zobaczyć jakiś odcinek serialu. I ostatecznie pójdę spać. Bo aż tęskno mi za moim łóżkiem.
grafika water, nature, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.