5 czerwca 2019

It's hard for me to open up

Hej,
Środa.

Dzisiaj do odmiany wstałam o wpół do siódmej bo miałam z rana kilka rzeczy do załatwienia. W sumie nawet nie było mi tak ciężko wstać z łóżka. A to w pewnym stopniu dlatego, że miałam dziwny sen, tylko już kompletnie nie pamiętam o czym.

Skończyłam drugi sezon On My Block.

I już czekam na trzeci. Jeśli następne odcinki w następnym sezonie będą tak dobre jak pozostałe, to naprawdę będę zadziwiona. Nie spodziewałam się, że ten serial może być aż tak dopracowany, śmieszny (czasami poważny), wciągający. Już długo czekałam na taką perłę.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, dokończyć odcinek nowego piątego sezonu Black Mirror i iść spać.
grafika adventure, goals, and photography

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.