10 czerwca 2019

Underneath the sunrise

Hej,
Poniedziałek.

Ale dzisiejszy był w pełni wykorzystany. W końcu czterdzieści kilometrów w nogach zrobione.

Skończyłam pierwszy sezon How to Sell Drugs Online (Fast).

Polecił mi ten serial kolega, że jest on fajny do zobaczenia i w dodatku krotki. Muszę przyznać nie mylił się, a dodatkowo fajnie było posłuchać trochę niemieckiego. Z drugiej strony już skończyłam ten sezon, a do końca jeszcze nie wiem co myśleć o tym serialu całościowo. Jeśli wyjdzie drugi sezon raczej go zobaczę, bo ciekawią mnie dalsze losy Moritza i narkotykowego interesu.

Obecnie dopiero co się umyłam. Świetnie znowu poczuć się czysta i pachnąca. Ale nie żałuję, że wyszłam na ten dwór, pogryziona przez komary, zmęczona przez wszystkie górki jednakże w pełny zadowolona. Przynajmniej lepiej będzie mi się spało. A jutro chyba nie wstanę po tych wszystkich kilometrach.
grafika boat, lake, and water

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.