9 czerwca 2019

Waste the day and spend the night

Hej,
Niedziela.

Kolejny tydzień dobiega końca.

Wczorajsze ognisko ze znajomymi jak najbardziej udane. Do domu wróciłam po drugiej, taki długi spacer przed snem na pewno dobrze wpływa.

A dzisiaj taka normalna, spokojna niedziela. Zrobiłam coś przy obiedzie, zobaczyłam z dwa odcinki serialu, pograłam trochę w Simsy i spędziłam czas na odpoczywaniu. Pomyślałam, że dobrze byłoby wrócić z większym zaangażowaniem do czytania książek. Zazwyczaj w okolicy wiosny i lata czytałam ich najwięcej. Więc nadeszła pora.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i będę mogła iść spać. W końcu jutro nowy dzień, który trzeba wykorzystać w całości.
grafika flowers, rose, and car

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.