1 czerwca 2019

Hello June!

Hej,
Sobota.
Pierwszy dzień czerwca i zarazem dzień dziecka.

Był to pracowity dzień i w jakimś stopniu irytujący. Ale to głównie dlatego, że dzisiaj brakowało mi jakoś cierpliwości i nerwów.

Obecnie wszystko co miałam zrobić to zrobiłam. Zobaczyłam odcinek serialu i kultową Bridget Jones z nową herbatą z Liptona o smaku rozmarynu, maliny i limonki. Uwielbiam ten film, na dziś był jak znalazł.

Już się umyłam, pewnie chwilę jeszcze posiedzę i pójdę spać. Może zobaczę następny odcinek On my Block. Już dosyć późno, ale pewnie tak.
Znalezione obrazy dla zapytania hello june

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.