26 czerwca 2019

It’s true, la-la-la

Hej.
Środa.

Naprawdę upalny dzień.

Ale mimo wszystko i tak sporą cześć dnia spędziłam na podwórku. Ale nie powiem dobrze było umyć sobie włosy z rana i później mieć je jako zimny okład.

Zobaczyłam kilka odcinków serialu, zamoczyłam ciecierzycę, byłam na dworze. Tak w krótkim podsumowaniu. Na jutro mam kilka planów, głównie kulinarnych.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i mogę iść spać. Bo jutro myślę wstać znacznie szybciej niż na przykład dziś.
grafika drink, summer, and fruit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.