4 czerwca 2019

yeah you're so independent

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był w dużym skrócie pracowity i gorący.

W końcu udało mi się odkurzyć i umyć samochód. Już od dwóch tygodni czekałam na dobrą pogodę, aby móc to zrobić. Aktualnie mogę powiedzieć, że czuję się z tym naprawdę spełniona.

W międzyczasie jeszcze zrobiłam obiad i trochę posiedziałam na dworze. Możliwe, że już się trochę opaliłam, choć tak jak zazwyczaj, gdy idę na słońce, smarowałam się kremem z filtrem. Jednak z trochę ciemniejszej karnacji nie będę niezadowolona.

Obecnie dopiero co umyłam włosy, za chwilę wezmę szybki prysznic i pójdę spać. Bo jutro prawdopodobnie wstaję wcześniej. Przynajmniej liczę na to, że dzięki temu będę miała dłuższy dzień. Więcej czasu dla siebie i serialu.
grafika fashion, photography, and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.