10 marca 2020

7!

Hej,
Wtorek.

Siedem lat temu zaczęłam prowadzić tego bloga, było to w drugiej klasie gimnazjum. Od tego czasu zmieniłam się nie tylko na tle fizycznym, ale i psychicznym. Dużo się zmieniło, dorosłam, jestem na studiach. Patrząc na przestrzeni lat, jestem raczej zadowolona z tego co robię. Może nie zawsze mam dobre dni, ale widzę pozytywne aspekty codzienności. I liczę na to, że będzie lepiej.

Obecnie już się umyłam i mogę iść spać. Jutro mam w sumie tylko jeden wykład, więc minie mi to naprawdę szybko. Ale po zajęciach mam w planach pójść do dziekanatu i załatwić jedną sprawę. A przynajmniej liczę na to, że mi się to uda.
Znalezione obrazy dla zapytania: 7 balon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.