27 marca 2020

Right on your window pane

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był w większości postawiony pod pryzmatem studiów. Wstałam po ósmej, miałam śniadanie i chwyciłam się makroekonomii, potem jeszcze finansów i czas leciał. Ostatecznie jeszcze popołudniu dokończyłam zadania z rachunkowości, zeskanowałam je i wysłałam.

Jakieś dwie godziny temu trochę popisałam ze znajomymi, pośmialiśmy się z tego, co robiliśmy dwa lata temu (reklama naszego minibiznesu), zagraliśmy w chińczyka i umówiliśmy się na jakieś piwo, gdy wszystko wróci do normy. Tęskno mi za nimi i ogólnie brakuje mi takich normalnych relacji.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać. Jutro w planach jest sprzątanie i może dokończenie zadania z angielskiego. Fajnie by było wieczorem odpocząć i zobaczyć jakiś film, ale to się wszystko okaże.
grafika couple, love, and car

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.