2 marca 2020

So go ahead

Hej,
Poniedziałek.

Nowy tydzień.

W sumie dzisiaj było dosyć dobrze, chociaż z rana padał deszcz, to popołudniem wyszło słońce. Zajęć za dużo nie miałam, głównie to wf, który dla mnie nadal jest żartem na studiach. A po uczelni jeszcze poszłam do Aldi, bo akurat tam mają tańsze banany i najlepsze rogale, a normalnie z mieszkania jest mi to dosyć daleko. Nawet udało mi się tam spotkać koleżankę.

Obecnie już się umyłam, jeszcze trochę pouczę się na jutrzejsze kolokwium. Później już tylko wysuszę włosy i będę mogła iść spać. Wtorki zawsze są dosyć męczące. Ale za to szybko mijają.
grafika flowers and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.