4 marca 2020

When you're with me

Hej,
Środa.

Dobry dzień.

Miałam nawet okienko w ciągu zajęć i udało mi się wtedy iść do piekarni i mieszkania na jakąś godzinę. W sumie to zrobiłam dzisiaj ponad dziesięć tysięcy kroków. I tak najbardziej zaskoczyłam siebie, jak kiedyś po nocy w klubie miałam dwadzieścia tysięcy, naprawdę ciekawi mnie czy ja tam tylko chodziłam po schodach.

Obecnie idę się myć, jeśli będę myła włosy dziś to poczekam aż mi one podeschną i potem je dosuszę, chyba że zostawię sobie to na jutro. W międzyczasie może coś zrobię z języków albo poczytam książkę. Jutro raczej będę miała wolny dzień, ale to się jeszcze okaże. Chciałabym wstać dosyć wcześnie i zrobić wszystko co mam w planach. A w tym leniwe na obiad.
grafika islam, saudi, and medinah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.