7 marca 2020

You don't have to prove nothing

Hej,
Sobota.

Dzisiaj taka typowa, domowa sobota.

Wstałam dosyć wcześnie, miałam dobre śniadanie, szybki skok do sklepu, a później mieliśmy kawę. A potem wszystko szło z górki, obiad, dalsze sprzątanie i ostatecznie moje ciasto z kremem. W sumie to bardziej taki prosty tort. Mimo wszystko i tak trochę czasu przy nim spędziłam. Ale uwielbiam to, zwłaszcza kiedy słyszę tylko radio i mam kuchnię dla siebie. Mogę powiedzieć, że naprawdę mnie to uspokaja.

Obecnie już tylko umyję się, posiedzę przy herbacie z moją rodziną i może zobaczymy jakiś film. 
grafika breakfast, cookie, and drink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.