8 marca 2020

You can just be yourself

Hej,
Niedziela.
Dzień Kobiet.

Z myślą też o tym dniu wracałam do domu (ale tylko w pewnym stopniu). Po prostu tak najbardziej mi to pasuje patrząc na kalendarz.

A teraz już jestem z powrotem w mieszkaniu. Szybko, ale za to bardzo dobrze i rodzinnie. Miło było wrócić po trzech tygodniach, w końcu ponosić mojego kota, spać w dużym łóżku. Cieszę się, kiedy mogę wrócić do domu, upiec coś w kuchni i spotkać znajome drogi.

Obecnie już tylko się umyję, może zobaczę chyba ostatni odcinek Sanatorium miłości, spakuję się na jutro i pójdę spać. Bo już jest dosyć późno.
grafika flower, flowers bouquet, and tulips flower

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.