13 marca 2020

'Cause we both got nothing to hide

Hej,
Piątek.
Piątek trzynastego.

Mam nadzieję, że dla was nie był on pechowy.

Dla mnie taki normalny. Z rana byłam na poczcie wysłać przesyłkę i w aptece. A potem już tylko siedziałam w domu, zobaczyłam odcinek serialu i zrobiłam coś przy obiedzie. Nawet zrobiłam zadania na rachunkowość, bo e-learning już zaczął działać.

Potem wieczorem spotkałam się z moimi dwiema bardzo dobrymi koleżankami i po prostu siedziałyśmy w aucie. Większość miejsc tak jest pozamykana i w sumie bardzo dobrze.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać. Jutro będzie ciekawa sobota.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.