30 marca 2020

Just breathe against the glass

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiaj spałam zaskakująco długo, z powodu przyzwyczajenia obudziłam się mniej więcej o tej, o której w ostatnich tygodniach wstawałam, a teraz z powodu zmiany czasu przesunęło mi się to o godzinę. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dni usystematyzuje mi się to. Chociaż też bardziej będę polegała na budziku.

Powinnam też szybciej chodzić spać, ale nie umiem i nie wiem o co z tym do końca chodzi.

W sumie to też nic szczególnego dzisiaj nie zrobiłam, tylko obiad, a potem przez jakąś godzinę byłam taksówką i ostatecznie skończyłam pisząc ze znajomymi. Nigdy nie myślałam, że tak jestem do nich przywiązana i tak mi ich brakuje. Czekamy, aż to wszystko się skończy i wtedy normalnie się spotkamy.
grafika accessories, car, and chic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.