24 marca 2020

Till the time we both

Hej,
Wtorek.

Spokojny no-make dzień jak to przypadło na akcję #zostańwdomu A patrząc na ostatnie statystyki z zakażeniami, naprawdę każdy jest zobligowany w miarę możliwości zostać w domu, nie spotykać się z rodziną czy znajomymi i pilnować się. Uczmy się na błędach innych.

W sumie to nic szczególnego nie robiłam. Miałam dobre śniadanie, kawę, zrobiłam coś przy obiedzie, przepisałam dwa wykłady, zaczęłam kolejny i trochę ponarzekałam na to ile rzeczy dostajemy na tych studiach. Sprawdziłam czy nie mam jakiegoś deadline'a i przy M jak miłość rysowałam sobie konta.

Obecnie dopiero co skończyłam robić zadania z rachunkowości, za chwilę zrobię sobie jeszcze maseczkę, umyję się i pójdę spać, bo chciałabym wstać jutro trochę wcześniej.
grafika breakfast, luxury, and couple

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.