17 marca 2020

I can be your lover

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był naprawdę przyjemny i słoneczny. Tak że nawet cześć czasu spędziłam na swoim podwórku i umyłam auto.

Poza tym byłam na szybko w sklepie i co pozytywnie mnie zaskoczyło, wszyscy zachowują odległości między sobą, nie brakuje towaru i ludzie nie wariują i nie wykupują papieru toaletowego.

A od razu po powrocie do domu zrobiłam prosty obiad, pomidorowa z makaronem i od razu do tego makaron z serem na drugie. Moim zdaniem coś bardzo dobrego, szybkiego i dającego odpocząć od ciężkich dań.

A wieczorem zajęłam się wykładem z makroekonomii i część jednego już przepisałam. Ale jeszcze trochę mi tego zostało. Przy tym zobaczyłam też jeden film, ale o nim może napiszę kiedyś indziej.

Teraz już tylko umyć się i iść spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.