26 marca 2020

I drew a broken heart

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był dobry. Skupiłam się dzisiaj w sporej mierze na sobie, zrobiłam olejowanie włosów, później jeszcze umyłam je i spłukałam sokiem z brzozy. A w dodatku w ostatnich dniach praktycznie codziennie robię sobie jakieś domowe maseczki. Staram się przynajmniej zadbać o ciało.

Poza tym jeszcze zrobiłam coś na studia i zobaczyłam z dwa odcinki serialu.

Wieczorem miałam czas na rozciąganie i trochę moich ulubionych ćwiczeń. Naprawdę brakowało mi tego. A jeszcze pamiętam jak kilka lat temu codziennie ćwiczyłam.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać. Jutro myślę, że będzie cięższy dzień pod względem zajęć na e-studiach, ale z wszystkim muszę sobie dać radę. Nikt inny tego za mnie nie zrobi.
grafika coffee and drink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.