22 marca 2020

that we'll move on again

Hej,
Niedziela.

Dobra niedziela.

Zaskoczeniem mógł być padający śnieg. Połowa marca, kwitnące kwiaty i rozwijające się drzewa kompletnie nie wskazywały na to, że zima da jeszcze jakieś swoje oznaki. A jednak.

Po południu jeszcze byłam w mieszkaniu po aloesa, książki i jakieś jeszcze rzeczy. W sumie był to mój drugi raz na autostradzie, więc jak najbardziej pozytywnie. Na razie jeżdżenie autem jeszcze mnie bawi i daje mi rozrywkę, tym bardziej przy większej szybkości.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo już znowu będzie dosyć późno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.