1 marca 2020

Hello March

Hej,
Niedziela.

Pierwszy dzień marca. Liczę na to, że za niedługo zawita do nas prawdziwa wiosna. Będzie można zrzucić z siebie zimowe kurtki i w końcu wyjść z mieszkania tylko w skórze.

Przyjemny, słoneczny dzień. Wstałam po ósmej, byłam w kościele. Po powrocie posiedziałam sobie spokojnie i wkrótce też zajęłam się obiadem. A potem to już nic bardzo owocnego nie robiłam, prawie zobaczyłam film i też porozmawiałam sobie z koleżankami.

Obecnie już się umyłam, jeszcze spakuję się na jutro, zacznę czytać książkę z inwestowania i może przepiszę sobie słówka na kolokwium na wtorek. Ostatecznie spakuję się i pójdę spać.
Znalezione obrazy dla zapytania: hello march

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.