25 marca 2020

find ourselves alone again

Hej,
Środa.

Kolejny domowy dzień.

W sumie to wyszłam dziś na podwórko tylko dwa razy i to wszystko. Naprawdę nie wyobrażam sobie życie, gdzie tylko jestem w domu i nie spotykam się z ludźmi, znajomymi. W pewnym stopniu tęsknię za zwykłym wyjściem z domu, za spotykaniem się ze znajomymi, za spokojnym przeglądaniem rzeczy spożywczych w sklepie. Mam nadzieję, że nie zapomnę o tym, gdy to wszystko się już skończy i docenię takie zwykłe rzeczy.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jutro wstanę o ósmej i mam nadzieję zrobić coś na studia. Po prostu zaliczyć niektóre rzeczy i o nich zapomnieć. Naprawdę tak to wygląda. W ostatnim czasie to czuję, że dostajemy za dużo materiałów, zadań które w sumie to musimy zrobić sami. Tak to nie powinno wyglądać.
grafika bed and girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.