19 marca 2020

You can be whoever you like

Hej,
Czwartek.

Ostatnio coraz bardziej czuć nadchodzącą wiosnę. Mam nadzieję, że będzie ona dobra i raz na zawsze koronawirus zginie. Z roku na rok coraz bardziej dramatycznie wygląda nasza sytuacja.

Dziś robiłam krokiety na obiad i na deser coś a'la tiramisu w pucharkach. Przy okazji jak dodawałam aromat waniliowy to resztę wtarłam w nadgarstki i szyję i do teraz słodko pachnę. Naprawdę tanie perfumy. Jeszcze kiedyś użyję tego olejku w taki sposób celowo, bo słodycz wanilii wokół mnie jest wszystkiego warty.

Obecnie zrobiłam zadanie z rachunkowości, prawie przepisałam jeden cały wykład z makroekonomii i w międzyczasie zobaczyłam film Green book, ale o nim rozpiszę się w najbliższych dniach, bo naprawdę zaintrygował mnie.

Teraz już tylko szybki prysznic i iść spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.