28 marca 2020

Waited for your reply

Hej,
Sobota.

Pracowity dzień na pełnych obrotach od rana do wieczora.

Wstałam dosyć wcześnie, miałam dobre śniadanie i herbatę, a zaraz potem chwytałam się odkurzania, mycia podłóg i wszystkiego co trzeba było zrobić w domu. W międzyczasie nawet przesadziłam nowo wyrośniętą cytrynę(?) do innych cytrusów. Byłam też trochę na dworze, bo pogoda dziś była zachwycająca.

Ostatecznie wieczorem w końcu miałam trochę czasu dla siebie i odpoczęłam, ale i tak nie zrobiłam sobie paznokci, a to miałam w planach na ten weekend. Jeszcze pozostaje mi jutro.

Jeszcze dziś w nocy skończyłam trzeci sezon Elite.

Naprawdę podobało mi się to jak niektóre postacie zostały rozwinięte, przede wszystkim Lu czy też Carla. Będę tęsknić za tymi bohaterami, ale jednocześnie cieszę się na kolejne sezony i nową generację. Chociaż liczę na to, że o dawnych uczniach tego liceum się nie zapomni i gdzieś jeszcze pojawią się jakieś wzmianki na ich temat.
Elite Season 3: Netflix Release Date, Cast and More - My Web ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.