9 marca 2020

I get us breakfast in the morning

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiejszy dzień nie był za bardzo optymistyczny. Czasami chciałabym móc cofać się w czasie i robić niektóre rzeczy inaczej. No cóż, pozostaje mi już tylko przygotowanie na przyszłość. Z drugiej strony staram się myśleć, czy to wszystko co dziś mnie męczy i stresuje będzie miało jakieś znaczenie za rok. Tylko akurat w niektórych kwestiach ciężko to określić.

Ale przynajmniej miałam dzisiaj fajny deser, bo przywiozłam sobie ze sobą mój tort i dziś był jeszcze lepszy, może też dlatego, że alkohol był bardziej wyczuwalny. Myślę, że jeszcze kiedyś go zrobię albo przynajmniej coś podobnego.

Obecnie już się umyłam, jeszcze zrobię jakieś zadanie i pójdę spać. Może jutrzejszy dzień będzie pozytywniejszy.
grafika home, decor, and luxury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.