30 czerwca 2016

Goodbye June

Hej,
Czwartek,
Dzień meczu! Polska - Portugalia już dziś wieczorem za mniej niż godzinę. Będzie się działo. Jak najbardziej jestem za naszymi. Szczerze mówiąc mamy szansę. Tak samo jak i przeciwnicy.
Dopiero co był początek czerwca, a dziś już ostatni dzień tego miesiąca. Co się w nim działo było głównie związane ze szkołą i ze znajomymi. Początek wakacji. Koniec pierwszego roku technikum.
Również w tym miesiącu zaczęłam oglądać Pretty Little Liars. A właśnie dziś skończyłam czwarty sezon. Trzeba przyznać jest to trudny serial, choć początkowo tak nie wyglądał. Przez przypadek przeczytałam kto jest 'A' oraz kim są niektóre inne osoby. Tak czy inaczej dalej nie rozumiem rozwiązania tej sprawy, tego problemu tajemniczego prześladowcy. Jak na razie jestem na piątym sezonie i właśnie nim się zajmę. To co muszę przyznać to to, że ten serial jest cholernie wciągający. Nie da się tak po prostu zobaczyć odcinek i nie chcieć więcej. Dlatego też dobrze ogląda się seriale, które mają już kilka sezonów, dzięki czemu nie musimy czekać. Obecnie czekam na kolejne odcinki bądź sezon Orange is the new Black, Jane the virgin, Scream Queens, Game of Thrones. To i tak dużo. Przy OITNB podoba mi się to, że cały sezon wychodzi jednego dnia. Dzięki czemu my sami decydujemy kiedy skończymy dany sezon. I właśnie jutro zobaczę jeden odcinek.
No nic, zacznę się przygotowywać na mecz, potem rozłożę łóżko, umyję się, może zobaczę jeszcze jeden odcinek albo też przeczytam kolejny rozdział. Zależy jak będę stała z czasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.