1 listopada 2016

Hello November 🍁

Hej,
Wtorek.
Święto Wszystkich Świętych i pierwszy dzień listopada.

Dzisiejszy dzień w większości był spędzony na cmentarzach. W sumie to dobrze, że tyle osób nadal pamięta o swojej rodzinie i przynajmniej zapali ten znicz.
Mówienie, że "wszyscy" pamiętają o zmarłych tylko pierwszego listopada jest bezpodstawne. Nie można wrzucać wszystkich do jednego wora. No pewnie jakaś część ludności budzi się w ten dzień i ma w obowiązku iść na cmentarz, a później zapomnieć. Praktycznie mało kto co chwilę jest na grobach. Dobrze jeśli ktoś ma czas i przynajmniej raz w miesiącu pójdzie odwiedzić bliskich. Jeśli mu się to nie uda, ma listopad do nadrobienia. To trochę przykre.

No nic, obecnie pozostało mi już tylko się umyć. Łóżko mam rozłożone, zadania już wczoraj zrobiłam, spakowałam się, więc też teraz mam już czas wolny. Może uda mi się jeszcze zobaczyć jakiś odcinek serialu bądź też przeczytać kilka rozdziałów książki. Zobaczę.
grafika november, hello, and autumn

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.