1 listopada 2016

Hello November 馃崄

Hej,
Wtorek.
艢wi臋to Wszystkich 艢wi臋tych i pierwszy dzie艅 listopada.

Dzisiejszy dzie艅 w wi臋kszo艣ci by艂 sp臋dzony na cmentarzach. W sumie to dobrze, 偶e tyle os贸b nadal pami臋ta o swojej rodzinie i przynajmniej zapali ten znicz.
M贸wienie, 偶e "wszyscy" pami臋taj膮 o zmar艂ych tylko pierwszego listopada jest bezpodstawne. Nie mo偶na wrzuca膰 wszystkich do jednego wora. No pewnie jaka艣 cz臋艣膰 ludno艣ci budzi si臋 w ten dzie艅 i ma w obowi膮zku i艣膰 na cmentarz, a p贸藕niej zapomnie膰. Praktycznie ma艂o kto co chwil臋 jest na grobach. Dobrze je艣li kto艣 ma czas i przynajmniej raz w miesi膮cu p贸jdzie odwiedzi膰 bliskich. Je艣li mu si臋 to nie uda, ma listopad do nadrobienia. To troch臋 przykre.

No nic, obecnie pozosta艂o mi ju偶 tylko si臋 umy膰. 艁贸偶ko mam roz艂o偶one, zadania ju偶 wczoraj zrobi艂am, spakowa艂am si臋, wi臋c te偶 teraz mam ju偶 czas wolny. Mo偶e uda mi si臋 jeszcze zobaczy膰 jaki艣 odcinek serialu b膮d藕 te偶 przeczyta膰 kilka rozdzia艂贸w ksi膮偶ki. Zobacz臋.
grafika november, hello, and autumn

2 komentarze:

Za ka偶dy komentarz szczerze dzi臋kuj臋, przyjmuj臋 tylko uzasadnion膮 krytyk臋. Jednak偶e ka偶da opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Je艣li ju偶 komentujesz, bo zale偶y ci tylko na wej艣ciach i komentarzach to przeczytaj chocia偶 po艂ow臋 postu, a dopiero potem skomentuj.