23 listopada 2016

How are you?

Hej,
Środa.
Dzisiejszy dzień nawet dosyć szybko mi minął. A to głównie dlatego, że wróciłam do domu o szesnastej, a nie godzinę później jakby to było planowo. Nie mam nic przeciwko temu, żeby wracać szybciej do domu.
W sumie to dzięki temu odpoczęłam, zobaczyłam trzy odcinki Dextera i przeczytałam rozdział książki. Obecnie pozostało mi spakować się i zrobić lekcje. Potem umyję się, nałożę maskę na włosy i rozłożę łóżko. Później będę miałam czas, aby wrócić do serialu bądź książki. Dobrze by też było, gdybym napisała coś do mojego zeszytu. Na przykład mój dzisiejszy sen, po którym obudziłam się ze łzami o piątej rano. Nawet specjalnie wstałam i zapisałam to co zapamiętałam. Dokładnie nie wiem o co w nim chodziło, ale zapamiętałam ostatnią myśl, ostatnie zdarzenie.

Dzisiaj miała miejsce próbna matura z matematyki i trochę o niej czytałam. Szczerze nadal zastanawia mnie zadanie z Danką i Anką. Jak dla mnie jest ono źle, podstępnie sformułowane. Można je różnie zinterpretować. A potem komuś wychodzi, że jedna z nich ma minus ileś lat. Ciekawie. Cieszę się, że ja mam jeszcze dwa lata do tego całego zamieszania.

No nic, zacznę się ruszać, czym szybciej wszystko zrobię, tym szybciej będę mogła odpoczywać dalej, ten tydzień jest o wiele wolniejszy niż poprzedni.
grafika beautiful, chic, and idea

6 komentarzy:

  1. Miałam do czynienia z ową maturą. Nie jestem z siebie zadowolona, bo źle rozplanowałam czas i mi go nie wystarczyło. Cała Polska się śmieje z tego zadania!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko próbna, na prawdziwej pójdzie Ci znacznie lepiej. :)

      Usuń
  2. chciałabym mieć czas na pooglądanie serialu, albo chociażby przeczytanie książki. Teraz nawet nie wiem dlaczego nie mam czasu żeby spokojnie zrobić posta na bloga, wszystko jest w okropnym pośpiechu. Nauka, zdjęcia, blog, i inne zajęcia- wszystko zrobić byleby jak najszybciej. Może w wakacje trochę odetchnę

    pozdrowionka, powodzenia w znalezieniu trochę chwili spokoju!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj bardziej się zorganizować i trzymać pion. Czasami po prostu wszystkiego jest za dużo. :)

      Usuń
  3. Mnie matura czeka za 3 lata, bo jestem dopiero w 1 klasie. Oj to zadanie z Anką i Danką było naprawdę rozwalające!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.