5 listopada 2016

It probably sounds strange

Hej,
Sobota,

Zacznijmy od tego, że jeszcze wczoraj skończyłam czwarty sezon Dextera. Wiedziałam mniej więcej co się wydarzy, ale i tak po zobaczeniu ostatniego odcinka byłam w lekkim szoku. Nie chcę tutaj spojlerować. Po prostu jeśli ktoś już tu trafił i chce bądź ogląda Dextera i nie doszedł jeszcze do tego momentu to tylko powiem, że dużo się działo, dużo się też zmieniło i zmieni. Obecnie już jestem na trzecim odcinku piątego sezonu i po prostu zaskakuje mnie to z jaką prędkością oglądam ten serial. Nie wyobrażam sobie tego, co zrobię jak go skończę.

Skończyłam czytać Stephen King - Carrie

"Carrie White jest inna niż jej rówieśnicy. Nie chodzi na prywatki, nie interesują się nią chłopcy, stanowi obiekt kpin i docinków. Matka - religijna fanatyczka - za wszelką cenę usiłuje uchronić ją przed grzechem. Pewnego razu Carrie się jednak buntuje i idzie na szkolny bal. Gdy tam pada ofiarą okrutnego żartu, rozpętuje się piekło... dziewczyna jest telekinetą o olbrzymiej mocy, której postanawia użyć, by zemścić się na prześladowcach. Ci, którzy ją dręczyli, gorzko tego pożałują."

Naprawdę pożałowali. Jest to mój pierwszy horror jaki przeczytałam. Nie wiedziałam czego się spodziewać. Ale obecnie po przeczytaniu tej historii jestem zadowolona. Zdziwiło mnie to, że książka nie ma rozdziałów, a jedynie trzy główne działy. Przez to też książkę szybciej się czytało. Podobały mi się te wstawki, pokazujące zdarzenia po całej akcji przedstawionej w książce. W najbliższym czasie zobaczę film. Mam nadzieję, że nie będzie bardzo straszny, bo inaczej będę bała się chodzić do łazienki w nocy. Ogólnie nie chwytam się horrorów, bo po prostu wiem, że źle na mnie wpływają.

Obecnie już tylko pozostało mi umyć się, rozłożyć łóżko. Może zmyję jeszcze lakier z paznokci i zacznę następny odcinek Dextera. Potem będę mogła iść spać.
grafika home, bed, and bedroom

6 komentarzy:

  1. Stephen King - Carrie czytałam mój klimat :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobała mi się, ale takie tematyki raczej nie są dla mnie. :)

      Usuń
  2. jeszcze nie czytałam tej książki Kinga ale się przymierzam do niej po skończeniu obecnej "przebudzenie" :) A Carrie dotychczas widziałam w wersji filmu, który był raczej mierny ale mimo to nie zniechęcam się do książki :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmu widziałam tylko urywek, jakoś specjalnie mnie nie zachwycił, uważam że i tak lepsza jest książka. :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie jest to moja tematyka książki, lecz wydaje się być dość ciekawa. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.