9 listopada 2016

The things that seem so simple

Hej,
Środa.

Zacznijmy od tego, że jutro mam dwie godziny później czyli zaczynam o 10:40. Autobus mam dwadzieścia minut szybciej, dzięki czemu mogę spać do dziewiątej, ale jeszcze się zastanowię czy czasem nie zrobię czegoś z rana.

Dzisiaj za dużo się nie działo, zaczynając od tego, że sprawdzian z ekonomii jest przełożony na poniedziałek, a jutrzejszy z rachunkowości na za tydzień. Poza tym prawdopodobnie za tydzień we wtorek pójdę na konkurs z angielskiego o ociepleniu. Nie spodziewam się pierwszego miejsca, ale miło było by zaliczyć jakiś sukces. Zobaczymy jak to będzie. Mam nadzieję, że pojęcia z geografii po angielsku mnie nie zagną. Nie chciałabym mieć najniższego wyniku.

Obecnie pozostało mi już tylko spakować się, umyć się, rozłożyć łóżko i mogę przepisać lekcję z ekonomii przy tym oglądając kolejny odcinek Dextera. A przy okazji jeszcze trochę poćwiczę.
grafika coffee, nails, and laptop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.