6 listopada 2016

I really love the role I play

Hej,
Niedziela.

Pierwszy tydzień listopada dobiega ku końcowi. Sądzę, że tydzień temu bawiłam się o wiele lepiej z powodu wolnego poniedziałku.

Dzisiaj wybiło tutaj 200 000 wyświetleń. Pomyśleć o tym, że rok temu nie było nawet połowy z tego. Można powiedzieć, że ten blog to takie moje dziecko, a ja jestem z niego na prawdę dumna.

Obecnie siedzę już w piżamie z maską na głowie. Prawdopodobnie wszystko już zrobiłam i można powiedzieć, że mam swój przyjemny czas na ten niedzielny wieczór. Zadania zrobiłam szybciej, spakowałam się, poćwiczyłam i jedynie pozostało mi rozłożyć łóżko. Obecnie albo po prostu nic nie będę robić albo zobaczę odcinek Jane the Virgin/Dextera bądź też zacznę nową książkę. Nie wiem zależy na co będę miała ochotę. Za niedługo będę mogła spłukać włosy.

No to zaczynamy nowy tydzień. Listopad w sumie jest fajny, w pierwszym tygodniu były tylko trzy dni robocze, w tym będzie ich cztery. Bardzo dobrze, fajnie mieć dodatkowe dni wolne.
grafika car, girl, and roses

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.