12 listopada 2016

I’m just an ordinary girl!

Hej,
Sobota.

Od wczoraj cały czas przesłuchuję piosenek Justina z Purpose Tour. Mimo tego, że nie byłam na koncercie czuję dziwne zdenerwowanie, podsycenie. Nie wiem co bym zrobiła gdybym go spotkała czy też widziała osobiście. Mimo wszystkich jego porażek, wpadek, problemów to ten sam Justin. A gdy kogoś się pokocha, już zawsze ta osoba pozostaje w naszym sercu. I mogę szczerze powiedzieć, że to prawda, nie przestaje się kochać, a jeśli tak się akurat zdarzyło - to prawdopodobnie to nie była miłość tylko co najwyżej zauroczenie. To trudne tematy, dopiero z biegiem czasu można się określić.

Prawdopodobnie za tydzień pójdę na oficjalną osiemnastkę mojego kolegi, u którego też byłam śmiecić w tym tygodniu. Sądzę, że będzie ciekawie. I przynajmniej następnego dnia nie będę musiała iść do szkoły. Teraz już tylko uzgodnić odwóz i wszystko będzie zaplanowane.

A co tam dzisiaj? Sprzątałam, zobaczyłam kilka odcinków Dextera i jeden Jane the Virgin, czytałam książkę i piłam herbatę. Nawet przez chwile padał śnieg, który nadal trzyma się na dachach domów. W tym tygodniu praktycznie wszędzie prószyło, a jedynie nie w mojej okolicy, no to też ta zapowiedź białego szaleństwa się zaprezentowała. Liczę na to, że te święta Bożego Narodzenia na prawdę będą białe. Już od kilku lat nie padał śnieg w grudniu, więc tym razem mogłaby przyjść drobna, ale jakże ważna zmiana.

Aktualnie już się umyłam, mam maskę na włosach, którą za chwilę pójdę zmyć. Potem rozłożę łóżko i będę mogła kontynuować książkę bądź też po prostu odpocząć. Jutro będę musiała chwycić się nauki. W następnym tygodniu mam sporo rzeczy na głowie - zaczynając od sprawdzianów, a kończąc na konkursie z angielskiego. No nic będę się zbierać.
Miłego wieczoru!
grafika justin bieber, beliebers, and purposetour

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.