4 grudnia 2018

And every time I push away

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień zapowiadał się niekorzystnie, a ostatecznie był do przeżycia. Humor poprawiła mi informacja, że dwie ostatnie lekcje są odwołane. Byłam w domu już przed czternastą, dzięki czemu miałam trochę czasu dla siebie i trochę nadrobiłam niektóre seriale.

Poza tym dzisiaj Barbórka. Huczne i tradycyjnie obchodzone święto.

Już teraz planuję, że będę robić bezę Pavlova z aquafaby, więc też mam w planach wybrać się do sklepu po główne składniki, żeby ją zrobić. Liczę na to, że wszystko wyjdzie tak jak w planach.

Dopiero co się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy i w międzyczasie spakuję się na jutro i zrobię jeden test z kwalifikacji. Poza tym muszę sprawdzić o której otwierają jeden sklep w moim mieście, bo musiałabym do niego skoczyć albo rano albo popołudniu, wszystko zależy od godzin otwarcia.
grafika auto, car, and cars

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.