25 grudnia 2018

Thoughts of a wedding ring

Hej,
Wtorek.

Pierwszy dzień Świąt.

Wczorajsza Wigilia jak najbardziej udana, podobało mi się, zwłaszcza jedzenie, chociaż czułam się trochę ciężka po tym wszystkim, ale tylko raz w roku jest taka okazja i moje ukochane uszka z barszczem.

Dzisiaj zobaczyłam Grincha, tak jak zresztą robiłam to ostatnie lata. Głównie dzisiejszy dzień spędziłam na jedzeniu, oglądaniu filmów, ale wyszłam też na spacer tak do urozmaicenia i jakiegoś ruchu, bo aż lepiej się czułam jak na chwilę wyszłam z domu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo jutro drugi i ostatni dzień Świąt. Może jeszcze zacznę następny odcinek serialu, ale to się jeszcze okaże.
Grafika użytkownika Cillyhammes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.