10 grudnia 2018

And I cannot change you, so I must replace you

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, nic nadzwyczajnego się nie działo. Byłam w szkole, wróciłam, byłam w sklepie, zobaczyłam jakieś dwa odcinki serialu, zobaczyłam jak wyszedł ten mój pierwszy pudding chia i tyle.

Mam już ser na sernik, który będę robić jeszcze w tym tygodniu tylko na razie nie wiem kiedy dokładnie. Prawdopodobnie będzie to królewski sernik, chociaż nie lubię robić ciast z zimnym masłem. Ale raz na rok jestem w stanie to znieść, tym bardziej liczę na to, że będzie wart zachodu.

Co do tego puddingu chia to jak najbardziej podobał mi się z wiórkami kokosowymi i bananem był świetny. Następnym razem jak będę go robić, a tak będzie, to wymieszam wiórki już w całym deserze, a dodatkowo jeszcze go posypię z góry. Kolejna fajna rzecz, potrawa, która zostaje ze mną.

Obecnie już się umyłam, czekam aż wyschną mi włosy, a potem pójdę spać. Ale jeszcze musiałabym spakować się na jutro i zrobić jedno zadanie. 
grafika winter, snow, and nature

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.