29 grudnia 2018

I should've listened to my friends

Hej,

Wczorajszy wieczór i noc jak najbardziej udane. Jedynie szkoda było tego, że musieliśmy dosyć szybko wyjść z klubu, bo wracaliśmy ostatnim nocnym autobusem. Ale licząc spacer do domu to już była odpowiednia godzina. Tak czy inaczej nie zmienia to faktu, że było dobrze.

Dzisiaj taka typowa sobota. Sprzątałam przed świętami i tak samo sprzątałam po nich, czyli normalnie tak jak co tydzień. Nic nadzwyczajnego się nie działo.
Wieczorem w końcu miałam trochę czasu i przy humusie i herbacie z czystka miałam trochę czasu dla siebie i serialu.

Obecnie już się umyłam, teraz jedynie czekam aż wyschną mi włosy i może za ten czas jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu albo przynajmniej go zacznę. Pewnie i tak suszarka pójdzie w ruch, czego osobiście za bardzo nie lubię, bo czuję jakbym sama szkodziła moim włosom. Czasami jednak nie mam innego wyboru, lepsze to niż iść spać z mokrymi.
grafika snow and winter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.