30 grudnia 2018

Podsumowanie roku 2018

Hej,
Dzisiaj post podsumowujący dany rok - osiemnaście pytań.


1. Co najlepszego spotkało Cię w roku 2018?


Tutaj bez owijania w bawełnę powiem - staż w Irlandii. Składając wniosek byłam prawie pewna, że się nie dostanę, a jednak. Była to dla mnie wielka szansa, moje horyzonty ogromnie się poszerzyły, zobaczyłam kawałek świata, pierwszy raz leciałam samolotem.


2. Największy sukces?


W zeszłym roku zdałam egzamin na prawo jazdy i egzamin zawodowy, w tym roku nie miałam osiągnięć na takim tle. Jak dla mnie ważny był fakt dostania się na staż w Irlandii. A w tym też bezproblemowe posługiwanie się językiem angielskim. Istotne dla mnie było też oddanie włosów na fundację i oddanie krwi.


3. Najlepsze wspomnienie?


Irlandia, lot samolotem, oddanie włosów na fundację, trzykrotny udział w krwiodawstwie, poza tym wszystkie imprezy w klubach ze znajomymi.


4. Serial roku?


Trudno jest mi podać jeden, więc łatwiej będzie mi wypisać te które zaczęłam i naprawdę mi się spodobały (nie uwzględniając wszystkich, które zobaczyłam)

- Atypical
- Sex and the City
- La casa de papel
- Good Girls
- Elite
- Dynasty
- 90210
- Sharp Objects
- Baby


5. Piosenka która kojarzy ci się z rokiem 2018?


W tym roku również dużo czasu spędziłam na Spotify. Patrząc na podsumowanie ze Spotify to przesłuchałam prawie dziewięć tysięcy minut muzyki, a w tym przede wszystkim popu i rapu.

- More than you know
- Buzi
- Mówiłaś
- Fearless
- She loves control
- Solo


6. Słowo roku?


Dojrzałość


7. Co najbardziej się w Tobie zmieniło?


Moim zdaniem nie zmieniłam się za bardzo z charakteru, może trochę dorosłam do niektórych spraw, z wyglądu, to akurat w lutym obcięłam włosy na fundację, co było dla mnie dużo zmianą.


8. Ulubiony produkt kosmetyczny?


Tradycyjnie - coś do ust, wszelkiego rodzaju balsamy, szminki, pomadki, kredki to jest to co uwielbiam. Wolę za bardzo nie skupiać się nad tym pytaniem, bo moje możliwości co do makijażu rozwinęły się.


9. W tym roku idzie Ci lepiej w szkole czy gorzej niż w zeszłym?


Uważam, że idzie mi podobnie. Zawsze się dosyć dobrze uczyłam. Jedynie trochę po powrocie ze stażu moje oceny były gorsze. Poza tym mniejszą wagę przykuwam do ocen, bo za rok to nie będzie miało znaczenia jaką ocenę miałam z matematyki (pochwalę się - czwórkę)


10. Co najlepszego zdarzyło ci się w blogowaniu?


Ciągle rosnąca liczba obserwatorów, wyświetleń i miłe komentarze, które dodają otuchy. Z jutrzejszym postem będzie 365 postów w tym roku, z czego wychodzi, że pisałam każdego dnia, to duże osiągnięcie.


11. Zaliczasz ten rok do udanych?


Nie do końca, były takie chwile kiedy uznałabym go za udany, byłam zadowolona, ale mimo wszystko te miesiące wcale nie były takie kolorowe.


12. Chciałabyś, aby 2018 był podobny?


Zdecydowanie lepszy.


13. Masz postanowienia noworoczne, jak tak to jakie?


Mam kilka, niektóre wolę zostawić tylko dla siebie, a o innych jeszcze kiedyś coś wspomnę.


14. Kilka słów opisujących mijający rok


Odpowiedzialny, podróżniczy, dorosły, poważny, dający nadzieję, pokazujący coś nowego.


15. Filmy zobaczone i polecane w 2017 roku:


- Najdłuższa podróż
- to all the boys i loved before

Szczerze mówiąc nie pamiętam już jakie filmy oglądałam, a muszę przyznać w tym roku mało ich było.


16. Książki, które przeczytałam i chciałabym polecić:


- Bóg nigdy nie mruga
- Bez szans
- Chłopak na zastępstwo


17. Herbata roku?


Tak jak zawsze na samym czele wśród herbat jest dla mnie Peach&Mango z Liptona, poza tym wszystkie zielone herbaty i w tym też jedna również z Liptona Raspberry&Pomegranate.


18. Miesiąc roku?


Wrzesień i październik - znowu nawiązując do Irlandii.

Chcę Wam życzyć (i mi) wspaniałego przyszłego roku, tak żebyśmy wszyscy byli zadowoleni i w pełni szczęśliwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.