14 grudnia 2018

You found another one, but

Hej,
Piątek.

Dziś oficjalnie zakończył się dla mnie pierwszy semestr tego roku szkolnego, a zarazem skończyłam zawodowe przedmioty. Teraz pozostał jeszcze egzamin w styczniu i szczerze mówiąc mam nadzieję, że uda mi się go zdać. Choć jeszcze kilka tygodni temu byłam kompletnie innych myśli, zupełnie bez nadziei. Teraz myślę, że może mi się jednak udać.

Do domu wróciłam dosyć późno. Trochę odpoczęłam, zobaczyłam swój serial. A wieczorem jeszcze pomogłam trochę przy sprzątaniu i umyłam prawie wszystkie lampy w domu. Zawsze to jakiś krok do przodu. Jutro jeszcze muszę skończyć myć okna i będę wtedy serio zadowolona. Aż dziwne, że takie rzeczy zaczynają mnie cieszyć. Nie chcę wiedzieć co będzie z czasem.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze dokończę jeden odcinek serialu. Tak czy inaczej nie chcę iść spać za późno, bo opłacałoby mi się wstać jutro około ósmej, maksymalnie przed dziewiątą.
grafika christmas, christmas decorations, and home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.