18 grudnia 2018

I know that you want me dead

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był o wiele lepszy.

Zaczynając od tego, że wstałam kilka minut przed dziewiątą, umyłam włosy, trochę posprzątałam w pokoju i poszłam do szkoły. Wróciłam z niej, zrobiłam wszystko co zaplanowałam i razem ze znajomymi jechaliśmy do sąsiedniego miasta na rynek, bo akurat dziś był tam świąteczny tir coca coli. Jak najbardziej podobało nam się, a zwłaszcza korzenny i malinowy grzaniec.

Do szkoły jako tako na ten czas już nic nie mam co tylko pomaga w tym, aby mieć trochę czasu dla siebie i właśnie rybek.

Skończyłam drugi sezon Clique.

Ten serial zaczęłam oglądać rok temu, szczerze mówiąc nie spodziewałam się drugiego sezonu, ale podobał mi się on. Serial chociaż trochę inny, dalej był bardzo dobry. Ale nie wiem czy chcę, aby powstał trzeci sezon, przy tym że zakończenie tego nie podobało mi się tak do końca.

Obecnie dopiero co wróciłam do domu, za chwilę wezmę długą kąpiel, może zobaczę albo przynajmniej zacznę odcinek serialu i pójdę spać. Bo jutro już nie mam na jedenastą, a właśnie na ósmą.
grafika snow, winter, and christmas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.