15 grudnia 2018

I am the better one

Hej,
Sobota.


Dzisiaj tak jak planowałam wstałam po ósmej, zjadłam śniadanie i od samego rana ciągle coś robiłam. Wszystkie okna w domu są umyte i błyszczące, później zrobiłam lassagne, która naprawdę była świetna, potem odkurzałam i myłam podłogi, a wieczorem jeszcze ostatecznie chciałam zrobić ciastka korzenne. Teraz pozostaje mi jakoś tak je schować, żeby przetrwały najbliższy tydzień.

Jestem dosyć zmęczona, ale to adekwatne do tego co i ile dzisiaj zrobiłam. Ile razy wchodziłam i schodziłam z drabiny...


Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i w końcu położyć w łóżku. Może jeszcze zacznę jakiś nowy film albo poleżę trochę w wannie, przez co od razu pójdę spać. Zobaczę z czasem.
grafika book, christmas, and cold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.