5 grudnia 2018

I really wanna say that I'm sorry

Hej,
Środa.

Tak jak już to kilka razy mówiłam naprawdę lubię środy. Zwłaszcza dlatego, że mam na prawie dziesiątą i normalne lekcje kończą mi się dosyć szybko. Jedynie po lekcjach mam jeszcze dodatkowe zajęcia z polskiego do matury, ale dzisiaj było jakieś zamieszanie z tym, więc wyszłam ze szkoły po jakichś dziesięciu minutach.

Po szkole byłam jeszcze w paru sklepach, na początku głównie szukałam jednego rodzaju piwa i aktualnie wiem, że w aldi, dino i żabce go nie ma, choć to piwo akurat z mojego regionu. Ostatecznie go upolowałam i mam na jutro jako prezent od Mikołaja. Poza tym byłam jeszcze w jednym sklepie i już mam ciecierzycę i tofu, więc będzie beza Pavlova. Całkiem możliwe, że już jutro ją zrobię.

Dopiero co skończyłam myć schody w piwnicy. Teraz pozostało mi już tylko umyć się, spakować się na jutro, zrobić jeden zestaw z matematyki i iść spać. A właśnie, dziś dowiedziałam się jak wyszła próbna matura z matematyki w moim roczniku w mojej szkole. Myślałam, że u mnie w klasie już dużo osób nie zdało, a teraz widzę, że w reszcie klas wyglądało to o wiele gorzej. Tak że w jednej nie zdał nikt, w innej parę osób. Tym bardziej podbudowałam się, że jednak nie jest tak źle z moją matematyką.
grafika christmas, poshinsta, and christmas tree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.